Follow Mama OK ...

Tuesday, March 1, 2011

♥ 2nd contest :: saya mau itu ENCHANTEUR PARIS !! ♥


Klik banner tuk join.
DueDate: 5March2011

Picca yg Mama pertaruhkan ....

Nihlah buah hati pengarang jantung Mama, nyawa Mama. Selama 9 bulan Mama mengandungkan mereka berdua, merupakan pengalaman yg paling indah. Sekarang nih kedua2 mereka walaupun makin lasak dan si Abang dah pandai melawan cakap Mama, Mama tetap sayangkan dorang dunia akhirat sampai Mama tutup mata. Pada Mama, tanpa mereka berdua nih, Mama tak buleh nak teruskan hidup. Harapan Mama agar mereka berdua akan membesar menjadi orang yg berguna, Beriman dan hormat pada orang tua.

Mama nak tag:
Alycia
MamaZakwan
MamaKembar3
Yus

8 comments:

~ yus ~ said...

oops, ada tag untuk yus ke?..huhu.

kak yus tag mama cyda juga di

http://yusgca.blogspot.com/2011/03/reens-diary-giveaway-lahh.html

sweetcardigan said...

hye..jom join cntest ni..
http://sweetcardigan20.blogspot.com/2011/02/cardigan-free-utk-contest-pose-dengan.html

~ yus ~ said...

mama cyda..

join GA ni ...anda di tag..:)

http://yusgca.blogspot.com/2011/03/1st-ga-besday-my-dear.html

nard deen,, said...

congrate! jenguk blog sy ye kak :)

MaMa CyDa said...

narddeen:
mekasih dik ... :D

nard deen,, said...

salam, mtk maaf mama, nadia lmbt sket hntr hadiah tu..nga exm skrg ni..maaf ye..lps abes nadia terus anta, minta maaf skali lg :)

MaMa CyDa said...

salam dear ...
takpe .. take u'r time. lgpun mama smggu nih takde kat umah bcoz hubby kena g kursus smggu. So mama dok transit kat umah MIL. Takdelah mama risau present tuh smpi ke tidak :D
nway ... gudluck for u'r exam ya ...

Mas said...

mama cyda, mas dah masukkan dlm blog list mama cyda pny blog..thx my dear..:)